akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 Ağustos'a kadar bozdurursanız Kasım ayın da gidersiniz büyük ihtimalle. Yine de en yakın askerlik şubesine sorun hocam.

Edit : HatipEr hocam benim arkadaşım da Isparta'ya düştü onun kağıdında yazanlar da seninkiyle aynı. Biraz araştırdık bildiğin komando oluyorsun

Hayırlı tezkereler
Hocam hiç sorma direk 75 gün eğitim