s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısından ama ben Tekirdağ beşiktepe dseydim usta birliği
Ben 83'e 4'tüm. Tekirdağ Tugayda 1 ay kadar Beşiktepe'de 1.5 - 2 ay kadar kaldım , biz gittiğimizde binalar depremden hasar görmüştü o sebeple ,prafabrik yapılarda yattık(yemekhane dahil prefabrikti) şartlar asker için zordu.Yeni koğuşların inşaat çalışmaları vardı.
Neyseki meslekten dolayı önce Kumbağ seçmelerinde 4 aylığına yazlık kampa ardından orada gösterdiğimiz performanstan dolayı kalan son 6 ay için orduevine seçilip askerliği orada tamamladık
Siz hangi dönemde oradaydınız.