Arkadaşlar ben tecili bozdurdum 40. Alay Piyade olarak Isparta Merkez çıktı.
Bu başlık altından hem bölgenizi yazar hemde gidenler diğer askere gidecek olan arkadaşlara yer konusunda yardımcı olurlar.
Acemi birliğim orasıydı. Tek diyeceğim ALLAH yardımcın olsun, işin çok zor.

Sormak istediklerin varsa tek tek hepsini anlatabilirim.