Turkcell T50 mi General Mobile Discovery mi?
58
●11.627
- 18-07-2014, 02:06:26Hocam 2 aydır general kullanıyorum herhangi bir sorunu yok gayet saglam makina bana göre kaç kere düşürdüm bir şey olmadı takır takır çalışıyor derler ya aynen öyleBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2014, 04:08:00T50 daha iyi duruyor özellik olarak, ancak kullanan çok fazla olmadığı için net bilgimiz olmuyor tabi.

Discovery için kronik hatalar dışına çok fazla sıkıntı yaşanmıyor. Arkadaş çevreniz telefonunuza = işaretini mesaj olarak göndermeyi öğrenirse sıkıntı olmaya başlar.
- 18-07-2014, 11:10:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hepinize değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
- 18-07-2014, 22:56:30o nasıl oluyo araştırdım bulamadım = ile ilgiliOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GMD kullananlar arasında sıkıntısı olan çok.