• 18-07-2014, 01:50:24
    #28
    g3 mini peki ne zamna kadar türkiyeye gelir ve sizce thmini satış fiyatı ne olur?
  • 18-07-2014, 02:06:26
    #29
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, sizce hangisi?
    T50 Özellikleri müthiş gözüküyor ama bundan sonra Android güncellemesi kolay kolay alabileceğini sanmıyorum.
    Discovery ise bazı forumlarda eleştirilen ama burada yere göğe sığdırılamayan bir cihaz.

    Eminim bu ikilemde kalan çok kişi vardır.
    Ne düşünüyorsunuz?
    Hocam 2 aydır general kullanıyorum herhangi bir sorunu yok gayet saglam makina bana göre kaç kere düşürdüm bir şey olmadı takır takır çalışıyor derler ya aynen öyle
  • 18-07-2014, 02:11:27
    #30
    İkisi arasında bir tercihte bulunmak istiyorsan tabiki T50 hocam GMD kullananlar arasında sıkıntısı olan çok.
  • 18-07-2014, 02:14:04
    #31
    Moto G bakın bir isterseniz.
  • 18-07-2014, 04:08:00
    #32
    Kurumsal Üye
    T50 daha iyi duruyor özellik olarak, ancak kullanan çok fazla olmadığı için net bilgimiz olmuyor tabi.

    Discovery için kronik hatalar dışına çok fazla sıkıntı yaşanmıyor. Arkadaş çevreniz telefonunuza = işaretini mesaj olarak göndermeyi öğrenirse sıkıntı olmaya başlar.
  • 18-07-2014, 11:10:15
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepinize değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 18-07-2014, 21:30:24
    #34
    Discovery var iki tane. Bence fiyatın göre on numara telefon. Oldukça hızlı. Tek eksiği, ki düşük fiyattan dolayı normal, kasa kalitesi biraz düşük. Onun dşında bence başka eksiği yok. T50yi bilmiyorum.

    (tapatalk'tan bildiriyor)
  • 18-07-2014, 22:48:02
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GM daha iyidir ya, zaten kitkat da çıkacak şu an betası yayınlandı kardeş.
  • 18-07-2014, 22:56:30
    #36
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 daha iyi duruyor özellik olarak, ancak kullanan çok fazla olmadığı için net bilgimiz olmuyor tabi.

    Discovery için kronik hatalar dışına çok fazla sıkıntı yaşanmıyor. Arkadaş çevreniz telefonunuza = işaretini mesaj olarak göndermeyi öğrenirse sıkıntı olmaya başlar.
    o nasıl oluyo araştırdım bulamadım = ile ilgili