T50 daha iyi duruyor özellik olarak, ancak kullanan çok fazla olmadığı için net bilgimiz olmuyor tabi.
Discovery için kronik hatalar dışına çok fazla sıkıntı yaşanmıyor. Arkadaş çevreniz telefonunuza = işaretini mesaj olarak göndermeyi öğrenirse sıkıntı olmaya başlar.
o nasıl oluyo araştırdım bulamadım = ile ilgili