• 15-07-2014, 15:46:30
    #1
    Arkadaşlar geçenlerde forumda bir yerde gördüm iGaranti hesap işletim ücreti kesmiyor, eft havale masrafı falan kesmiyor diye okudum. Telefona iGaranti indirdim hemen başvurdum ve 3-5 gün içinde eve kurye geldi kartı falan verdi. Hesabıma giriş yapabiliyorum fakat içine para yüklemedim hala tam bilgi alamadığım için.

    Bilgisi olan var mı acaba, hesap işletim ücreti var mı bu iGaranti'nin, EFT veya havale masrafı var mı?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  • 15-07-2014, 15:56:22
    #2
    İgarantti hakkında bilgim yok ama, enpara kullanın hocam.
  • 15-07-2014, 15:57:56
    #3
    Ne gerek var hocam. Enpara kullanın
  • 15-07-2014, 16:01:33
    #4
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İgarantti hakkında bilgim yok ama, enpara kullanın hocam.
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gerek var hocam. Enpara kullanın
    Sanal Kart oluşturmak ve likit fon tarzı istediğim anda para ekleyip istediğim anda parayı çıkartabileceğim bir faizi günlük olarak işleyen birikim hesabı tarzı yapmak için açtım ben aslında iGaranti'yi.

    Enpara'yı çok duydum açtıracağım ama ilk önce iGaranti hakkındaki sorularımın cevabını bulmam gerekiyor
  • 15-07-2014, 16:03:27
    #5
    hocam kuryeyi eve aldınız mı yoksa kapıda mı hallediyoruz işlemleri
  • 15-07-2014, 16:05:59
    #6
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kuryeyi eve aldınız mı yoksa kapıda mı hallediyoruz işlemleri
    Kapıda halledildi hemen imza attım ve gitti
  • 15-07-2014, 16:08:20
    #7
    Şuan 3 banka dışındaki bankalar hesap işletim ücreti ve havale-eft masrafı alıyorlar.

    1-KuveytTürk
    2-Enpara
    3-Asyabank


    Enpara finansbank'ın olduğu için bankamatikleri hep kalabalık. Diğer 2 banka bulunduğunuz yerde varsa kullanın. Pek müşterileri olmadığı içinde hiç sıra beklemezsiniz ne şubede ne bankamatikte.

    iGaranti üzerinden 15 Eylül 2014 tarihine kadar yapılan EFT işlemlerinden ücret alınmayacaktır. Sonra alınacaktır yazıyor zaten sitesinde
  • 15-07-2014, 16:09:32
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 3 banka dışındaki bankalar hesap işletim ücreti ve havale-eft masrafı alıyorlar.

    1-KuveytTürk
    2-Enpara
    3-Asyabank


    Enpara finansbank'ın olduğu için bankamatikleri hep kalabalık. Diğer 2 banka bulunduğunuz yerde varsa kullanın. Pek müşterileri olmadığı içinde hiç sıra beklemezsiniz ne şubede ne bankamatikte
    Finansbank banka hesabım ve kredi kartım var zaten, geçenlerde de enpara açalım diyip arıyorlardı kaç kere. Peki Enpara içerisinde para biriktirebilir miyim? İstediğim an çekebileceğim tarzda bi vadeli hesapları var mı hocam? Ek olarakta ön ödemeli sanal kart olayı var mı?
  • 15-07-2014, 16:10:38
    #9
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finansbank banka hesabım ve kredi kartım var zaten, geçenlerde de enpara açalım diyip arıyorlardı kaç kere. Peki Enpara içerisinde para biriktirebilir miyim? İstediğim an çekebileceğim tarzda bi vadeli hesapları var mı hocam? Ek olarakta ön ödemeli sanal kart olayı var mı?
    İstediklerinin hepsi var.