Arkadaşlar geçenlerde forumda bir yerde gördüm iGaranti hesap işletim ücreti kesmiyor, eft havale masrafı falan kesmiyor diye okudum. Telefona iGaranti indirdim hemen başvurdum ve 3-5 gün içinde eve kurye geldi kartı falan verdi. Hesabıma giriş yapabiliyorum fakat içine para yüklemedim hala tam bilgi alamadığım için.
Bilgisi olan var mı acaba, hesap işletim ücreti var mı bu iGaranti'nin, EFT veya havale masrafı var mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.