Şuan 3 banka dışındaki bankalar hesap işletim ücreti ve havale-eft masrafı alıyorlar.

1-KuveytTürk
2-Enpara
3-Asyabank


Enpara finansbank'ın olduğu için bankamatikleri hep kalabalık. Diğer 2 banka bulunduğunuz yerde varsa kullanın. Pek müşterileri olmadığı içinde hiç sıra beklemezsiniz ne şubede ne bankamatikte.

iGaranti üzerinden 15 Eylül 2014 tarihine kadar yapılan EFT işlemlerinden ücret alınmayacaktır. Sonra alınacaktır yazıyor zaten sitesinde