Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan 3 banka dışındaki bankalar hesap işletim ücreti ve havale-eft masrafı alıyorlar.

1-KuveytTürk
2-Enpara
3-Asyabank


Enpara finansbank'ın olduğu için bankamatikleri hep kalabalık. Diğer 2 banka bulunduğunuz yerde varsa kullanın. Pek müşterileri olmadığı içinde hiç sıra beklemezsiniz ne şubede ne bankamatikte
Finansbank banka hesabım ve kredi kartım var zaten, geçenlerde de enpara açalım diyip arıyorlardı kaç kere. Peki Enpara içerisinde para biriktirebilir miyim? İstediğim an çekebileceğim tarzda bi vadeli hesapları var mı hocam? Ek olarakta ön ödemeli sanal kart olayı var mı?