Trafik Cezası Hakkında Bir Sorum Var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Trafik Cezası Hakkında Bir Sorum Var
36
●
6.274
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Trafik Cezası Hakkında Bir Sorum Var
1
2
3
4
5
11-07-2014, 01:05:15
#10
BAROFF
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
Birde şunu merak ediyorum;
Bu radarın sınırı kaç? 120 biliyordum 102 ile cezamı kesilir ya? Yemin ediyorum boşa giden para.
Araç ticari miydi veya gittiğiniz yolda limitler farklı olabilir.
11-07-2014, 01:06:22
#11
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araç ticari miydi veya gittiğiniz yolda limitler farklı olabilir.
Yok hocam ticari değil, normal kendi arabam. Bir ilçeden bir ilçeye gidiyordum, normal anayol.
Valla şok oldum görünce.
11-07-2014, 01:08:29
#12
Berkay
50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
11-07-2014, 01:09:08
#13
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
İntihar sebebi
11-07-2014, 01:10:14
#14
BAROFF
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam ticari değil, normal kendi arabam. Bir ilçeden bir ilçeye gidiyordum, normal anayol.
Valla şok oldum görünce.
Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.
11-07-2014, 01:11:54
#15
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.
Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam
11-07-2014, 01:16:54
#16
Erzurum
Bölünmemiş yol olabilir artık arttı ve gezici radar dediğimiz sistem var. Daha 3 gün önce gece 22:42 de kesilmiş radar cezası ödedim 158 km.
İnternetten seri ve numarayı girip ödemeyi yapabilirsiniz.
11-07-2014, 01:19:45
#17
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Erzurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bölünmemiş yol olabilir artık arttı ve gezici radar dediğimiz sistem var. Daha 3 gün önce gece 22:42 de kesilmiş radar cezası ödedim 158 km.
İnternetten seri ve numarayı girip ödemeyi yapabilirsiniz.
Evet, gezici radarlardan sürekli denk geliyor. Teşekkürler hocam bilgilendirme için.
11-07-2014, 01:20:26
#18
BAROFF
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam
Bana da aynısı oldu hocam şehir içi köy yolu kaç senedir bomboştu yeni radar koymuşlar siftahı da ben yaptım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler