tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam ticari değil, normal kendi arabam. Bir ilçeden bir ilçeye gidiyordum, normal anayol.
Valla şok oldum görünce.

Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.