BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.
Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam