• 11-07-2014, 01:05:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
    Birde şunu merak ediyorum;
    Bu radarın sınırı kaç? 120 biliyordum 102 ile cezamı kesilir ya? Yemin ediyorum boşa giden para.

    Araç ticari miydi veya gittiğiniz yolda limitler farklı olabilir.
  • 11-07-2014, 01:06:22
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç ticari miydi veya gittiğiniz yolda limitler farklı olabilir.
    Yok hocam ticari değil, normal kendi arabam. Bir ilçeden bir ilçeye gidiyordum, normal anayol.
    Valla şok oldum görünce.
  • 11-07-2014, 01:08:29
    #12
    50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
  • 11-07-2014, 01:09:08
    #13
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ' lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm
    İntihar sebebi
  • 11-07-2014, 01:10:14
    #14
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ticari değil, normal kendi arabam. Bir ilçeden bir ilçeye gidiyordum, normal anayol.
    Valla şok oldum görünce.

    Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.
  • 11-07-2014, 01:11:54
    #15
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift yönlü karayollarında 90 olması lazım hız limiti hocam gerçi o yollar 90 la giderekte bitmez ki . Geçmiş olsun.
    Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
    İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam
  • 11-07-2014, 01:16:54
    #16
    Bölünmemiş yol olabilir artık arttı ve gezici radar dediğimiz sistem var. Daha 3 gün önce gece 22:42 de kesilmiş radar cezası ödedim 158 km.

    İnternetten seri ve numarayı girip ödemeyi yapabilirsiniz.
  • 11-07-2014, 01:19:45
    #17
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölünmemiş yol olabilir artık arttı ve gezici radar dediğimiz sistem var. Daha 3 gün önce gece 22:42 de kesilmiş radar cezası ödedim 158 km.

    İnternetten seri ve numarayı girip ödemeyi yapabilirsiniz.
    Evet, gezici radarlardan sürekli denk geliyor. Teşekkürler hocam bilgilendirme için.
  • 11-07-2014, 01:20:26
    #18
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
    İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam
    Bana da aynısı oldu hocam şehir içi köy yolu kaç senedir bomboştu yeni radar koymuşlar siftahı da ben yaptım