• 11-07-2014, 22:39:42
    #28
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 ye gidilen yolda 53 ile ceza kesilemez. % 10 ile % 30 asilirsa 51/2-a maddesi gereğince 172 tl uygulanir. Bu da 56 65 km arasidir. 56 ile yazmaya başlanır. %30 dan fazlası 356 tl dir ki bu da 66 ile baslanir yazılmaya. Madem gördunuz, arkadasiniza bilgi verin sulh Ceza Mahkemesine başvursun. Burada 50 lik yolda 53 le ceza yiyen gördüm demekle olmuyor.
    Merhabalar

    Yaya Kentde Sınır 40 o yüzden yedim 53 km hızla
  • 11-07-2014, 22:42:38
    #29
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Yaya Kentde Sınır 40 o yüzden yedim 53 km hızla
    O dogrudur hocam. Ama 50 lik yolda 53 imkansız. Bunu anlatmak istedim
  • 12-07-2014, 01:10:19
    #30
    Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
    Radar durdurup yazdıysa gözükmez sistem üzerinden. Ama makbuzda ki bilgiler aracılığı ile ödeyebilirsin.
    Hatta 15 gün içinde ödersen hesapla tuşuna bastığın zaman %25 indirim ile ödeme imkanından da yararlanacaksın. (Tavsiye ederim.)
    Ayrıca gittiğin yol şehir içi, şehirler arası mı? sonuçta ışık varsa unutma ki hız kuralı 50'ye kadar düşer. Şehir içinde 70, Tem girişlerinde 90 ve şehirler arası otobanda ise 120 'dir.
    Tabii çevreyolu ise o da.
    Geçmiş olsun umarım yemezsin bir daha. Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun
  • 12-07-2014, 01:37:05
    #31
    Bütün ümidim gençliktedir
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
    Radar durdurup yazdıysa gözükmez sistem üzerinden. Ama makbuzda ki bilgiler aracılığı ile ödeyebilirsin.
    Hatta 15 gün içinde ödersen hesapla tuşuna bastığın zaman %15 indirim ile ödeme imkanından da yararlanacaksın. (Tavsiye ederim.)
    Hız kuralına gelince artık %10 aşım gibi bir şey yok. Yani 70 deniliyorsa 71 ile girersen radara ceza yazabilir.
    Ayrıca gittiğin yol şehir içi, şehirler arası mı? sonuçta ışık varsa unutma ki hız kuralı 50'ye kadar düşer. Şehir içinde 70, Tem girişlerinde 90 ve şehirler arası otobanda ise 120 'dir.
    Tabii çevreyolu ise o da.
    Geçmiş olsun umarım yemezsin. Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun
    15 gün içinde ödenirse, % 15 değil, % 25 indirim mevcut. Ayrıca, % 10 aşım kuralı her zaman vardır. Şehir içinde hız limiti 70 değil 50 dir. Sadece bazı noktalarda, il yada ilçe trafik komisyonlarının aldığı karara göre değişebilir. Bu gibi durumlarda da, tabelalarla belirtilir. Radar durdurup yazdıysa sistemde görünmez gibi bir durum söz konusu değil. Görünür. Fakat kalabalık şehir yada ilçelerde, yoğunluktan dolayı, ceza makbuzlarinin sisteme girilmesi gecikebilir. Bu yüzden internette görünmesi zaman alabilir. Böylelikle yanlış bilgileride düzeltmis olduk

    Tapatalk ile gonderilmistir.
  • 12-07-2014, 01:53:58
    #32
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün içinde ödenirse, % 15 değil, % 25 indirim mevcut. Ayrıca, % 10 aşım kuralı her zaman vardır. Şehir içinde hız limiti 70 değil 50 dir. Sadece bazı noktalarda, il yada ilçe trafik komisyonlarının aldığı karara göre değişebilir. Bu gibi durumlarda da, tabelalarla belirtilir. Radar durdurup yazdıysa sistemde görünmez gibi bir durum söz konusu değil. Görünür. Fakat kalabalık şehir yada ilçelerde, yoğunluktan dolayı, ceza makbuzlarinin sisteme girilmesi gecikebilir. Bu yüzden internette görünmesi zaman alabilir. Böylelikle yanlış bilgileride düzeltmis olduk

    Tapatalk ile gonderilmistir.
    %15 değil doğru %25 ama onu yanlış yazmışım.
    Fakat şehir içinde derken yerleşim yerini kast ettim. Yani ışıkların olduğu yeri örnek olarak göstermişim. Siz bu noktalarda 70 ile giderseniz %10 hız aşımı yaptığınızdan cezayı da yiyebilirsiniz. Radardan yediğim tüm cezalarda sisteme işlenmedi. Kaldı ki bir tane ceza 2 senem ödenmediği halde işlenmedi. Kalabalık ya da düşük şehirler olarak mı bilmem.
    %10 aşımını konusunda kulaktan duyma yanlış yazmışım. Onu düzeltmişsiniz teşekkürler.
    Hız kurallarının kontrolünü sağlamak için de http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/S...Sinirlari.aspx bu linkten kontrol edebilirsiniz.
    Sizin de yanlışımı düzeltmek isterken verdiğiniz yanlış bilgiyi düzeltmiş olduk sanırım.
    İyi çalışmalar.
  • 12-07-2014, 02:03:09
    #33
    Bütün ümidim gençliktedir
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %15 değil doğru %25 ama onu yanlış yazmışım.
    Fakat şehir içinde derken yerleşim yerini kast ettim. Yani ışıkların olduğu yeri örnek olarak göstermişim. Siz bu noktalarda 70 ile giderseniz %10 hız aşımı yaptığınızdan cezayı da yiyebilirsiniz. Radardan yediğim tüm cezalarda sisteme işlenmedi. Kaldı ki bir tane ceza 2 senem ödenmediği halde işlenmedi. Kalabalık ya da düşük şehirler olarak mı bilmem.
    %10 aşımını konusunda kulaktan duyma yanlış yazmışım. Onu düzeltmişsiniz teşekkürler.
    Hız kurallarının kontrolünü sağlamak için de http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/S...Sinirlari.aspx bu linkten kontrol edebilirsiniz.
    Sizin de yanlışımı düzeltmek isterken verdiğiniz yanlış bilgiyi düzeltmiş olduk sanırım.
    İyi çalışmalar.
    Şehir içi, meskun mahal, yerleşim yeri vs. Bunlar hepsi aynı kavramlardır ve hız limitleride aynıdır. Dediğim gibi, eğer il yada ilçe trafik komisyonlarının aldığı bir karar varsa, o zaman istisnalar olabilir. Bu konularda kolay kolay hata yapmam Belki yanlış yazmış olabilirim. Fakat nerede yanlış bilgi verdiğimi göremedim. O konuyu söylerseniz tekrar bakayım yazdığıma.

    Tapatalk ile gonderilmistir.
  • 12-07-2014, 02:18:36
    #34
    Üyeliği durduruldu
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
    Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun
    Radar çevirmesi olmadıysa nereden bilecek ki ruhsat sahibinin ehliyetine mi yazılıyor o ceza puanı direk olarak ?
  • 12-07-2014, 02:26:44
    #35
    BurdurWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radar çevirmesi olmadıysa nereden bilecek ki ruhsat sahibinin ehliyetine mi yazılıyor o ceza puanı direk olarak ?
    Plakaya yazılan cezalarda araç kimin üzerine kayıtlı ise ona yazılıyor. Fakat tebliğ edildikten sonra siz değil de başkasının kullandığını bildirirseniz de itiraz incelemeye alınıyor ve kullanan kişinin tespiti yapılarak ceza puanı işleniyor.
    Eğer ki itiraz yapılmazsa direk olarak araç sahibine işleniyor.
  • 12-07-2014, 08:45:27
    #36
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
    Radar durdurup yazdıysa gözükmez sistem üzerinden. Ama makbuzda ki bilgiler aracılığı ile ödeyebilirsin.
    Hatta 15 gün içinde ödersen hesapla tuşuna bastığın zaman %25 indirim ile ödeme imkanından da yararlanacaksın. (Tavsiye ederim.)
    Ayrıca gittiğin yol şehir içi, şehirler arası mı? sonuçta ışık varsa unutma ki hız kuralı 50'ye kadar düşer. Şehir içinde 70, Tem girişlerinde 90 ve şehirler arası otobanda ise 120 'dir.
    Tabii çevreyolu ise o da.
    Geçmiş olsun umarım yemezsin bir daha. Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun
    E-devletten baktığımda ceza puanım 0 görünüyor hocam?