Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
Radar durdurup yazdıysa gözükmez sistem üzerinden. Ama makbuzda ki bilgiler aracılığı ile ödeyebilirsin.
Hatta 15 gün içinde ödersen hesapla tuşuna bastığın zaman %25 indirim ile ödeme imkanından da yararlanacaksın. (Tavsiye ederim.)
Ayrıca gittiğin yol şehir içi, şehirler arası mı? sonuçta ışık varsa unutma ki hız kuralı 50'ye kadar düşer. Şehir içinde 70, Tem girişlerinde 90 ve şehirler arası otobanda ise 120 'dir.
Tabii çevreyolu ise o da.
Geçmiş olsun umarım yemezsin bir daha. Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun