agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm mesajları okumadan ve çok ceza yemiş biri olarak yazayım.
Ayrıca 10 ceza puanına da ulaşmış oldun
Radar çevirmesi olmadıysa nereden bilecek ki ruhsat sahibinin ehliyetine mi yazılıyor o ceza puanı direk olarak ?