Radar çevirmesi olmadıysa nereden bilecek ki ruhsat sahibinin ehliyetine mi yazılıyor o ceza puanı direk olarak ?
Plakaya yazılan cezalarda araç kimin üzerine kayıtlı ise ona yazılıyor. Fakat tebliğ edildikten sonra siz değil de başkasının kullandığını bildirirseniz de itiraz incelemeye alınıyor ve kullanan kişinin tespiti yapılarak ceza puanı işleniyor.
Eğer ki itiraz yapılmazsa direk olarak araç sahibine işleniyor.