barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

Yaya Kentde Sınır 40 o yüzden yedim 53 km hızla
O dogrudur hocam. Ama 50 lik yolda 53 imkansız. Bunu anlatmak istedim