tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Defalarca gidip geldiğim yol ve 1 kere bile görmedim o yolda radar.
İlk defa gördüm ve görmez olaydım. Teşekkürler hocam
Bana da aynısı oldu hocam şehir içi köy yolu kaç senedir bomboştu yeni radar koymuşlar siftahı da ben yaptım