• 03-07-2014, 02:51:31
    #19
    tofaş demek çöp demektir toyota corolla al eski modelde olsa taş gibidir sıkıntı çıkarmaz
  • 03-07-2014, 02:52:17
    #20
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata uno & tempra felan bulabilirsiniz sanırım ama ne kadar yakıyor pek bilgim yok
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skoda, lada samaralar var mazdalar var var hocam yani bence şahin almayın
    Bi elektrikli motorsiklet mi alsam ne yapsam vallahi bilemedim kafam karıştı ya.
  • 03-07-2014, 02:52:24
    #21
    Soba borusu gibi egsoz, camlara film içini pavyona çevirirsen serseri arabası bana göre, ama aldığında gibi normal haliyle olursa aile arabası şekilde göze batmaz normal yani hocam herkesin bütçesine göre sonuçta
  • 03-07-2014, 02:53:00
    #22
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70390648/detay

    Bu tarz uno alabilirsin elindeki parayla. Performans ve konfor açısından şahine 10 basar . Yakıt konusunda da şahinden daha az yakıyor.+ olarak parçası ve işciliğide uygundur.
  • 03-07-2014, 02:53:18
    #23
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tofaş demek çöp demektir toyota corolla al eski modelde olsa taş gibidir sıkıntı çıkarmaz
    7K lık var mıdır ki hocam corolla? Bir de nasıl yakıyor acaba?
  • 03-07-2014, 02:55:08
    #24
    Bu sorunun cevabı sende saklı.Güzel,sade ve orjinal kullanırsan serseri arabası olmaz.
    Ama öyle insanlar görüyorum ki bazen Bmw'yi bile serseri arabası yapabiliyor ,çevrede görmüşsünüzdür
  • 03-07-2014, 02:57:14
    #25
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soba borusu gibi egsoz, camlara film içini pavyona çevirirsen serseri arabası bana göre, ama aldığında gibi normal haliyle olursa aile arabası şekilde göze batmaz normal yani hocam herkesin bütçesine göre sonuçta
    Vallahi paranın gözü kör olsun hocam...

    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70390648/detay

    Bu tarz uno alabilirsin elindeki parayla. Performans ve konfor açısından şahine 10 basar . Yakıt konusunda da şahinden daha az yakıyor.+ olarak parçası ve işciliğide uygundur.
    İyiymiş hocam buna bi bakayım sağolasın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:57:14 -->-> Daha önceki mesaj 02:55:46 --

    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorunun cevabı sende saklı.Güzel,sade ve orjinal kullanırsan serseri arabası olmaz.
    Ama öyle insanlar görüyorum ki bazen Bmw'yi bile serseri arabası yapabiliyor ,çevrede görmüşsünüzdür
    Doğrudur tabi hocam ama işte toplum algısından korkuyorum. Kayseri malesef o bahsettiğiniz tiplerle dolu bir şehir. Yaşım 23 ne kadar sade olursa olsun toplum tarafından nasıl görüldüğünü az çok biliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım vallahi.
  • 03-07-2014, 03:00:43
    #26
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7K lık var mıdır ki hocam corolla? Bir de nasıl yakıyor acaba?
    7k biraz zor ama 10-11k civarına bulursun alıp 3-5 sene bineceksen temiz bir toyotayı tavsiye ederim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70386179/detay

    örnek 91 model araç ama aynı model tofaşı yanına koy sonra kaporta vs karşılaştır aradaki kaliteyi anlarsın
  • 03-07-2014, 03:01:06
    #27
    Beyaz temiz bir şahin al. Hafif bir film çektir. SLX jantı al. Hafif yere bas. Ama çok değil. Güzelce boya koruma veya elinle cila çek.

    Egzoz veya tampon ek yaptırma. Güzel güzel sür.

    Bir dönem Türkiye'yi tamamen gezdirmiş, vefayı haketmiştir bir araçtır. Serseri arabası değil.