kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soba borusu gibi egsoz, camlara film içini pavyona çevirirsen serseri arabası bana göre, ama aldığında gibi normal haliyle olursa aile arabası şekilde göze batmaz normal yani hocam herkesin bütçesine göre sonuçta
Vallahi paranın gözü kör olsun hocam...

muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70390648/detay

Bu tarz uno alabilirsin elindeki parayla. Performans ve konfor açısından şahine 10 basar . Yakıt konusunda da şahinden daha az yakıyor.+ olarak parçası ve işciliğide uygundur.
İyiymiş hocam buna bi bakayım sağolasın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:57:14 -->-> Daha önceki mesaj 02:55:46 --

Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sorunun cevabı sende saklı.Güzel,sade ve orjinal kullanırsan serseri arabası olmaz.
Ama öyle insanlar görüyorum ki bazen Bmw'yi bile serseri arabası yapabiliyor ,çevrede görmüşsünüzdür
Doğrudur tabi hocam ama işte toplum algısından korkuyorum. Kayseri malesef o bahsettiğiniz tiplerle dolu bir şehir. Yaşım 23 ne kadar sade olursa olsun toplum tarafından nasıl görüldüğünü az çok biliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım vallahi.