• 01-07-2014, 15:31:33
    #10
    Misafir
    Gitmemek için elimden gelen herşeyi yapıyorum ben Paralı yüksek lisans yapıyorum, yıllık 4.2 k para ödüyorum, hayırlısıyla bi bedelli çıksaydı
    • Hublot
    Hublot bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2014, 17:22:02
    #11
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müdür sen niye bu kadar korkuyorsun
    Nasıl korkmayalım yahu Aslında korkmak değilde benim derdim İzmir'den ve sevdiklerimden ayrı kalmak.

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    subay olmaya o kadar da olumsuz bakma derim. en fazla 3 ay sıkıntı çekersin. ben 4 ay günde 8 saat nöbet + iştimalar komple + merasim takımı vs alayı ile uğrasırken uzun dönem yapanlar aksam 5 oldu mu evine gidiyodu iyi parada kazanırsın tavsiye edeirm
    Valla çok guzel o sistemde ama 1 yıl bana koyabilir Çünkü burda sevdiğim insanlar var. Ztn bu konuda bıraz duygusallık var bende. Ayrı kalmak ıstemıyorum burdan. O yuzden hemen bitsin istiyorum.
  • 04-07-2014, 18:12:46
    #12
    Kasimda aşk başkadır askerlik ise ızdırap tir

    GT-I8190N cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-07-2014, 18:17:28
    #13
    Kasım ayına 4 devre derler, 4 devreye de g*t devre derler hocam.
    Taktir sizin, o işin esprisi tabi.
  • 04-07-2014, 18:18:34
    #14
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım ayına 4 devre derler, 4 devreye de g*t devre derler hocam.
    Taktir sizin, o işin esprisi tabi.
    ahahahahah yarıldım D:
  • 05-07-2014, 01:43:49
    #15
    Kasımda aşk başkadır derler ama askerlik bambaşka hocam Kışın hiç çekilmez.Yazın da çekilmez.En güzeli ilkbahar ve sonbahardır...
  • 05-07-2014, 01:45:17
    #16
    Bir başkadır.
  • 05-07-2014, 01:45:30
    #17
    Gittiğin yere göre değişir, ben agustos ayında gidip kasım ayında teskere almıştım izin kullanmayarak

    15 ay yaptık şimdikiler 12 ay yapıyor.
  • 05-07-2014, 01:48:02
    #18
    Yazın sıcagını cekmezsin kisin yagmur kar cok oldugu icib egitimler azalir ama yerine gore cok soguk olabilir ben corum iskilipte yapmistim donem cok iyiydi