• 18-06-2014, 06:21:14
    #64
    Kurumsal Backlink SEO
    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gereksiz konu açmayı seviyorsunuz ya şu çoluk çocuğun saçma sapan konular açmasından sıkıldım iyce Neymiş kulak deldirmeyi düşünüyomuş düşünüyosan git deldir arkadaş burası webmaster formu kulak deldirme formu değil
    ahahahah süpeer yorum
  • 18-06-2014, 07:26:25
    #65
    yUsUfAbaLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gereksiz konu açmayı seviyorsunuz ya şu çoluk çocuğun saçma sapan konular açmasından sıkıldım iyce Neymiş kulak deldirmeyi düşünüyomuş düşünüyosan git deldir arkadaş burası webmaster formu kulak deldirme formu değil
    Farkinda misin bilmiyorum lakin konuyu actigim bolumun aciklamasi " Hayata Dair Her konuda Aklınıza Takılan Sorular" yani su durumda sen gereksiz bir bicimde sacmalayip laf kalabaligu yapiyorsun.
  • 18-06-2014, 07:57:46
    #66
    İncici Detected

    Selam dost

    Beybifeys adama küpe ne hacet?

    Allahımmm saçı da uzunmuş
    Az esmer olsan desene tam karayip korsanı

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 18-06-2014, 08:20:48
    #67
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazdığınıza göre karşıt görüşlere de açıksın demektir ?
    Delikanlı adam küpe takar mı ? Küpe kadınlara yakışır. Bende böyle düşünüyorum takanın kendi tercihi niye taktın demem ama sorarlarsa söylerim Hiç öyle padişah takmışmış öyle olmuşmuş demeye gerek yok kuran'da açıkça lanetlenmiş bir işi yaparkende kılıf uydurmaya gerek yok bildiğin günah işte.

    Şimdi bi kaç küpeli arkadaş yorumum alıntılar kesin, şu andaki satılarda onlara istinaden ; genel bir forumda açılmış bir konu bu burada her görüşten insan var bu da kulağınıza küpe olsun
    Tabi ki karşıt görüşlere de açığım kimse kimsenin özgür düşüncesine karışamaz

    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
    Bazı kişileri bilemem lakin ben kendimi öyle görmek istediğim için takmayı düşünüyorum.

    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende erkeklerin küpe takmalarına pek yakışıklı bulmuyorum. Takana da bugüne kadar niye takıyorsun demedim, demem de...
    Küpe merakın varsa eğer deldirmeden taktırmak daha mantıklı ilerde pişman olursan eğer en azından bir delik olmaz. Bazıları da bugün kulağını deldiren yarın başka yerini deldirir diyor ..

    Böyle bir konu açtıysan her halde böyle bir yorumu da bekliyorsundur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:32 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:48 --



    Bende bu görüşünüze katılıyorum. Diğerlerinden farklı olmak dikkat çekmek için
    Tabi ki böyle yorumları bekliyordum hocam teşekkürler Deldirmeden önce mıknatıslılar ile bir deneme yapmayı düşünüyorum zaten

    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncici Detected

    Selam dost

    Beybifeys adama küpe ne hacet?

    Allahımmm saçı da uzunmuş
    Az esmer olsan desene tam karayip korsanı

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Neden incici yakıştırmasını yaptığınızı anlayamadım hocam. Saçımın uzun olması kötü bir şey değil ki?
  • 18-06-2014, 08:55:54
    #68
    Genclik vaktinde bende deldircektim. Babam erkek adam deldirmez otur oturdugun yerde dedi
  • 18-06-2014, 09:10:16
    #69
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genclik vaktinde bende deldircektim. Babam erkek adam deldirmez otur oturdugun yerde dedi
    Kötü olmuş hocam bu tür kısıtlamalara karşıyım ben Benim ailemde yaptırtmamaya çalışacak ama ikna olacaklar en sonunda
  • 18-06-2014, 09:15:22
    #70
    Deldir gitsin bro, hoşuna mı gitmedi çıkar at kapanır.
    Iki kulağımda delik, takıl kafana göre.
  • 18-06-2014, 09:22:33
    #71
    r10 a deldiriyim mi diye üye olmuş. Sorup çıkacak bence

    1-Kulağı deldir.
    2-Saçlar çok uzunsa kısalt. Kısaysa uzatma.
    3-Yolda yürüyüşüne dikkat et. Erkek psikolojisinden çıkma.
    4-Gebertirim
  • 18-06-2014, 09:46:06
    #72
    Ben Lise zamanlarında 1-2 ay takmıştım. Hevesimi aldıktan sonra bir daha da takmadım.Delinen yerde bir izde kalmadı belli bile değil. Takmak istiyorsan tak tabi. İnsanların ne dediğine de bu kadar aldırma bence. Ben lise zamanlarında takarken hiç bir laf duymadım. Hatta ilk taktırdığım gün yaşlı bir teyze durdurup ne kadar yakışmış demişti
    Anlayacağın keyif senin kardeşim ne yaparsan bu yaşlarda yaparsın.