Ben Lise zamanlarında 1-2 ay takmıştım. Hevesimi aldıktan sonra bir daha da takmadım.Delinen yerde bir izde kalmadı belli bile değil. Takmak istiyorsan tak tabi. İnsanların ne dediğine de bu kadar aldırma bence. Ben lise zamanlarında takarken hiç bir laf duymadım. Hatta ilk taktırdığım gün yaşlı bir teyze durdurup ne kadar yakışmış demişti
Anlayacağın keyif senin kardeşim ne yaparsan bu yaşlarda yaparsın.