• 18-06-2014, 01:31:24
    #55
    AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesim kupe takmakda neyin nesin hevesi yav musluman adam nasil bole yapar sasiriyirum ki nebi ne diyordu kadina benzemeye calisan erkek
    Erkege benzemeye calisan kadina lanet olsun

    Olacak is deil yorum yapmicam dedim tutamadim kendimi once kendin muhasebeni yap bi ince dusun derim yakismaz erkege yakismaz guzel kardesim

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kupe ben de takilmasina karsiyim fakat herseyi muslumanliga vurma gibi bir huy var bu ulkede.

    Kupe takinca ayiptir soylemesi erkeklik organini kestirmis olmuyor. Kupe takidir, tipki saat gibi, tipki bileklik gibi, tipki kolye gibi. Isteyen takar isteyen takmaz. Kupe takinca muslumanliktan cikmiyorsun.

    Kupeden once bu ulkede muslanim diye gecinip halkini somurenlere sen musluman misin diye sorulmali.
  • 18-06-2014, 01:34:09
    #56
    çift kulağa takılmadıktan sonra gayette hoş durabiliyor. 2 3 sene kadar bende taktım
  • 18-06-2014, 01:52:41
    #57
    Buraya yazdığınıza göre karşıt görüşlere de açıksın demektir ?
    Delikanlı adam küpe takar mı ? Küpe kadınlara yakışır. Bende böyle düşünüyorum takanın kendi tercihi niye taktın demem ama sorarlarsa söylerim Hiç öyle padişah takmışmış öyle olmuşmuş demeye gerek yok kuran'da açıkça lanetlenmiş bir işi yaparkende kılıf uydurmaya gerek yok bildiğin günah işte.

    Şimdi bi kaç küpeli arkadaş yorumum alıntılar kesin, şu andaki satılarda onlara istinaden ; genel bir forumda açılmış bir konu bu burada her görüşten insan var bu da kulağınıza küpe olsun
  • 18-06-2014, 02:10:24
    #58
    Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
  • 18-06-2014, 02:32:32
    #59
    Bende erkeklerin küpe takmalarına pek yakışıklı bulmuyorum. Takana da bugüne kadar niye takıyorsun demedim, demem de...
    Küpe merakın varsa eğer deldirmeden taktırmak daha mantıklı ilerde pişman olursan eğer en azından bir delik olmaz. Bazıları da bugün kulağını deldiren yarın başka yerini deldirir diyor ..

    Böyle bir konu açtıysan her halde böyle bir yorumu da bekliyorsundur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:32 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:48 --

    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
    Bende bu görüşünüze katılıyorum. Diğerlerinden farklı olmak dikkat çekmek için
  • 18-06-2014, 02:59:39
    #60
    Music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazdığınıza göre karşıt görüşlere de açıksın demektir ?
    Delikanlı adam küpe takar mı ? Küpe kadınlara yakışır. Bende böyle düşünüyorum takanın kendi tercihi niye taktın demem ama sorarlarsa söylerim Hiç öyle padişah takmışmış öyle olmuşmuş demeye gerek yok kuran'da açıkça lanetlenmiş bir işi yaparkende kılıf uydurmaya gerek yok bildiğin günah işte.

    Şimdi bi kaç küpeli arkadaş yorumum alıntılar kesin, şu andaki satılarda onlara istinaden ; genel bir forumda açılmış bir konu bu burada her görüşten insan var bu da kulağınıza küpe olsun
    zaten yavuz sultanın küpe takma olayı yalandan ibaretmiş
    tarihi yanılgı olarak tarihe geçti

    ben ne katılıyorum, ne katılmıyorum olarak yorumlayayım
  • 18-06-2014, 03:24:34
    #61
    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
    +1 Ben de aynı düşüncedeyim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:24:34 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:14 --

    leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum üstüne alınma ama bu tür konuların 2 günlük üye ve özellikle ergenler tarafından açılması bir tesadüf değil sanırım. Bknz: rech34
    hey gidi günler Rech34 unutulur mu? Kalbimizde yaşıyor. (Yarın kızla buluşmaya gidicem konusu favorimdi
  • 18-06-2014, 06:14:48
    #63
    Ne kadar gereksiz konu açmayı seviyorsunuz ya şu çoluk çocuğun saçma sapan konular açmasından sıkıldım iyce Neymiş kulak deldirmeyi düşünüyomuş düşünüyosan git deldir arkadaş burası webmaster formu kulak deldirme formu değil