Bende erkeklerin küpe takmalarına pek yakışıklı bulmuyorum. Takana da bugüne kadar niye takıyorsun demedim, demem de...
Küpe merakın varsa eğer deldirmeden taktırmak daha mantıklı ilerde pişman olursan eğer en azından bir delik olmaz. Bazıları da bugün kulağını deldiren yarın başka yerini deldirir diyor ..
Böyle bir konu açtıysan her halde böyle bir yorumu da bekliyorsundur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:32:32 -->-> Daha önceki mesaj 02:30:48 --
Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
Bende bu görüşünüze katılıyorum. Diğerlerinden farklı olmak dikkat çekmek için