Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
+1 Ben de aynı düşüncedeyim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:24:34 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:14 --
Dostum üstüne alınma ama bu tür konuların 2 günlük üye ve özellikle ergenler tarafından açılması bir tesadüf değil sanırım. Bknz: rech34
hey gidi günler Rech34 unutulur mu? Kalbimizde yaşıyor. (Yarın kızla buluşmaya gidicem konusu favorimdi