ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes görüşünü yazmış bende yazıyım. Bence küpe takanlar dövme yaptıranlar insanlara beni görün demek istiyor dikkat çekmek istiyor farklı olmak için yaptırıyor. Belki de öyle değildir ama ben öyle görüyorum.
+1 Ben de aynı düşüncedeyim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:24:34 -->-> Daha önceki mesaj 03:23:14 --

leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum üstüne alınma ama bu tür konuların 2 günlük üye ve özellikle ergenler tarafından açılması bir tesadüf değil sanırım. Bknz: rech34
hey gidi günler Rech34 unutulur mu? Kalbimizde yaşıyor. (Yarın kızla buluşmaya gidicem konusu favorimdi