• 17-06-2014, 19:10:19
    #28
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sene binip satıcaksan al benzin gitsin kafadan 7 8 bin lira fark var dizel modelleriyle arasında farkı benzine koyarsın artı olarak dizelin bakımları daha sık ve daha masraflı.
    evet hocam haklısın o konuda onu da düşünmek lazım

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-06-2014, 22:43:27
    #29
    Corsa tavsiye ederim. Yakıt cimrisi araçtır. Fiatin linea albea punto bu araçlarıda güzeldir.
  • 17-06-2014, 22:53:11
    #30
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Corsa tavsiye ederim. Yakıt cimrisi araçtır. Fiatin linea albea punto bu araçlarıda güzeldir.
    Corsa benim de hoşuma gidiyor ama acı tecrübem var onunla şimdilik uzak duruyorum son seçenek fiat arabalarınin da tipi hoşuma gitmiyor şimdilik arayışa devam ediyorum bakalım acelem yok iyice içime sinsin öyle alacağım

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-06-2014, 23:51:31
    #31
    Hocam benim pek fazla araç bilgim yok , 3-4 ay sonra ilk arabamı alacağım kısmet olursa.Benim de bütçem sizinle aynı -kısmen.Şu an aklımda iki model var , birisi fiat linea diğeri skoda octavia.Octaviaların hem fiyatı ucuz hemde aracın karizmatik bir duruşu var , içi de güzel , motoru da zaten VW.Deri koltukları vs var...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68662454/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68582511/detay

    Bu ilanlar gayet güzel gibi gözüküyor mesela bana.
  • 18-06-2014, 02:19:08
    #32
    1 sene kullanacaksanız kolay satabileceğiniz arabalara bakın. Mesela Türkiye'de Volkswagen, Ford, Opel gibi arabaların ikinci el piyasası vardır. + Benzin ve Dizel arabalar arasında ki farkları düşünürsek (2. elde o kadar fark olur mu bilmem tabi) o konuya pek takılma. Benzinli alırsın, kısa süre kullanmayı hedeflediğin için aynı olaylara gelir.

    Boyunuz için konfor,rahatlık ve güzel bir araba için Opel İnsignia'yı size kullanmış biri olarak şiddetle tavsiye edebilirim. 2009-2010 modellerinin 1.6 full olanlarını burda 30-35'e bulabiliyorduk.Şimdi vergilerden sonra ne oldu bilemem lakin gerçekten iyi araba.Ne kadar yakıyordu pek hatırlamıyorum.Biz sıfıra almıştık 1.6 turbo motor fulldü...Hani o zaman bayılmıştım, sonra satmıştık, işlerden dolayı.Arkasından bir kaç ara daha öyle aldık sattık ama bana onun konforunu vermedi.Şimdi baya sıfırları pahalı olmuş.

    Geniş, uzun yolu rahatlıkla yapabilecek, bastığında gdebilecek ve siyah ya da beyazını bulabilirsen karizma bir araba.Satmak istemezsenizde pişman olmayacağınız bir araba. Sadece ne yaktığını gerçekten hatırlamıyorum. Ondan önce Ford Mondeo vardı, siyah ve ilk çıkanlardandı.Tipi güzel, içi güzel, konforlu ama müthiş derecede ağır bir arabaydı.O motor o kasayı kaldırmıyordu. Ama tipe önem verirseniz o da kötü değil o bakımdan.

    Alacağınızda dediğim gibi belli kalıplaşmış markalara, renklere önem verin. Atıyorum Alfa Romeo'lar güzel arabadır ama alıcısı özeldir.Koyduğunuz gibi satılmaz. Bulabilirseniz İnsignia derim, yoksa dediğim gibi markalara ve piyasayada ileriyi düşünecek şekilde bakın.

    İnşallah bulursunuz, kazasız belasız kullanırsınız.Kolay gelsin.
  • 18-06-2014, 03:16:57
    #33
    Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene kullanacaksanız kolay satabileceğiniz arabalara bakın. Mesela Türkiye'de Volkswagen, Ford, Opel gibi arabaların ikinci el piyasası vardır. + Benzin ve Dizel arabalar arasında ki farkları düşünürsek (2. elde o kadar fark olur mu bilmem tabi) o konuya pek takılma. Benzinli alırsın, kısa süre kullanmayı hedeflediğin için aynı olaylara gelir.

    Boyunuz için konfor,rahatlık ve güzel bir araba için Opel İnsignia'yı size kullanmış biri olarak şiddetle tavsiye edebilirim. 2009-2010 modellerinin 1.6 full olanlarını burda 30-35'e bulabiliyorduk.Şimdi vergilerden sonra ne oldu bilemem lakin gerçekten iyi araba.Ne kadar yakıyordu pek hatırlamıyorum.Biz sıfıra almıştık 1.6 turbo motor fulldü...Hani o zaman bayılmıştım, sonra satmıştık, işlerden dolayı.Arkasından bir kaç ara daha öyle aldık sattık ama bana onun konforunu vermedi.Şimdi baya sıfırları pahalı olmuş.

    Geniş, uzun yolu rahatlıkla yapabilecek, bastığında gdebilecek ve siyah ya da beyazını bulabilirsen karizma bir araba.Satmak istemezsenizde pişman olmayacağınız bir araba. Sadece ne yaktığını gerçekten hatırlamıyorum. Ondan önce Ford Mondeo vardı, siyah ve ilk çıkanlardandı.Tipi güzel, içi güzel, konforlu ama müthiş derecede ağır bir arabaydı.O motor o kasayı kaldırmıyordu. Ama tipe önem verirseniz o da kötü değil o bakımdan.

    Alacağınızda dediğim gibi belli kalıplaşmış markalara, renklere önem verin. Atıyorum Alfa Romeo'lar güzel arabadır ama alıcısı özeldir.Koyduğunuz gibi satılmaz. Bulabilirseniz İnsignia derim, yoksa dediğim gibi markalara ve piyasayada ileriyi düşünecek şekilde bakın.

    İnşallah bulursunuz, kazasız belasız kullanırsınız.Kolay gelsin.
    insignia ya baktım gerçekten müthiş bir araba ama bütçemi çok aşıyor belki seneye olabilir ama şuan ona gücüm yetmez hele ki yeni yatırım yapacak iken olmaz ama gerçekten çok güzel araç

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-06-2014, 12:37:57
    #34
    93 - 94 Mercedes
    Hem komforlu hem ucuz hem büyük hem de az yakıyor
  • 21-06-2014, 16:08:08
    #35
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    93 - 94 Mercedes
    Hem komforlu hem ucuz hem büyük hem de az yakıyor
    zaten Mercedes hastasıyım en sonunda onu alacam

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-06-2014, 16:12:51
    #36




    Tek hayalim Paranız varsa tavsiye derim