Hocam benim pek fazla araç bilgim yok , 3-4 ay sonra ilk arabamı alacağım kısmet olursa.Benim de bütçem sizinle aynı -kısmen.Şu an aklımda iki model var , birisi fiat linea diğeri skoda octavia.Octaviaların hem fiyatı ucuz hemde aracın karizmatik bir duruşu var , içi de güzel , motoru da zaten VW.Deri koltukları vs var...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68662454/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68582511/detay

Bu ilanlar gayet güzel gibi gözüküyor mesela bana.