Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir sene binip satıcaksan al benzin gitsin kafadan 7 8 bin lira fark var dizel modelleriyle arasında farkı benzine koyarsın artı olarak dizelin bakımları daha sık ve daha masraflı.
evet hocam haklısın o konuda onu da düşünmek lazım

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi