scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Corsa tavsiye ederim. Yakıt cimrisi araçtır. Fiatin linea albea punto bu araçlarıda güzeldir.
Corsa benim de hoşuma gidiyor ama acı tecrübem var onunla şimdilik uzak duruyorum son seçenek fiat arabalarınin da tipi hoşuma gitmiyor şimdilik arayışa devam ediyorum bakalım acelem yok iyice içime sinsin öyle alacağım

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi