• 01-06-2014, 19:23:47
    #10
    Android üzerine kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
  • 01-06-2014, 19:31:06
    #11
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android üzerine kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
    İlginiz için çok teşekkür ederim.

    Finaller bittikten sonra android için gerekli olan alt yapıyı inceleyeyim. İnşallah bir şekilde sektöre girebilirim.
  • 02-06-2014, 08:34:52
    #12
    Vay be bu kadar şey yapip okul okumaniz taktiresayan bence çok parcali olmak yerine bir konuya yönelim derim okuldan mezun olunca hic bisi bilmesenizde biraz torpille diplomaniz ile ise gidersiniz tek konuya yönelim tek kanala gücünüzü aktarin mugakfak olacaksiniz

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-06-2014, 09:58:36
    #13
    Hem bir büyüğün hemde mezun olunca meslektaşın olarak sana vereyim

    Makale vb işleri boşver , sen bilgisayar mühendisi olacaksın , anı kurtaracak işleri değil ömrünü yönlendirecek işlerele uğraş

    Misal CBS (Coğrafi Bilgi Sistemleri) üzerine yönel , yada iyi şekilde ORACLE öğren ölene kadar para ye

    ORACLE öğrenirsen ihya olabilirsin
  • 02-06-2014, 15:16:45
    #14
    Bence de vaktinizi ve enerjinizi gunu kurtarmaktan ziyade daha kalici seylere yonlendirin. Bi dilde uzmanlasin. Java ve C# konusunda yardim gerekirse seve seve yardimci olurum. Tavsiyem ya java ile androide ya da nodejs e yonelin. Nodejs ile ugrasan cidden cok az insan var.

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-06-2014, 15:29:33
    #15
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be bu kadar şey yapip okul okumaniz taktiresayan bence çok parcali olmak yerine bir konuya yönelim derim okuldan mezun olunca hic bisi bilmesenizde biraz torpille diplomaniz ile ise gidersiniz tek konuya yönelim tek kanala gücünüzü aktarin mugakfak olacaksiniz

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Evet anı kurtarmak için makale felan uğraşıyorum. Amacım para kazanmak değil, birşeyler üreterek; bu ürettiğimi farklı şekillerde sergilemek. Önerileriniz için çok teşekkür ederim. İ

    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de vaktinizi ve enerjinizi gunu kurtarmaktan ziyade daha kalici seylere yonlendirin. Bi dilde uzmanlasin. Java ve C# konusunda yardim gerekirse seve seve yardimci olurum. Tavsiyem ya java ile androide ya da nodejs e yonelin. Nodejs ile ugrasan cidden cok az insan var.

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    İlk defa sizden duyuyorum. İşte önerilerinizi almak istiyorum. Yani duyuyorum, okuyorum internetten; ama bilen birisi tarafından öneri almak benim için çok iyi olur. Örnek sizin yaptğınız gibi teşekkürler. Şimdi C dilini görüyorumda kullanım amaçları şuan bana hitap edemiyorum. Teşvik edemiyor bana...

    Ama php ile internet işlerimi halledebilirim. Yani bu şekilde öneriler hoş olacak benim için. Mesela android için haklısınız. Umarım güzel bir şekilde geliştirebilirim kendimi.

    İlginiz için çok teşekkür ederim.


    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem bir büyüğün hemde mezun olunca meslektaşın olarak sana vereyim

    Makale vb işleri boşver , sen bilgisayar mühendisi olacaksın , anı kurtaracak işleri değil ömrünü yönlendirecek işlerele uğraş

    Misal CBS (Coğrafi Bilgi Sistemleri) üzerine yönel , yada iyi şekilde ORACLE öğren ölene kadar para ye

    ORACLE öğrenirsen ihya olabilirsin

    CBS pek duymadım. Ama ORACLE vs. baya duydum, ama bilgim yok. Önerinizi kesinlikle dikkate alacağım. Anı kurtarmak, öğrenci olduğum için biraz zorunluluk gibi oluyor benim için

    Önerileriniz için çok teşekkür ederim.
  • 02-06-2014, 17:17:35
    #16
    Hocam bu saatten sonra PHP öğrenmek bana pek mantıklı gelmiyor. Çünkü çok fazla bilen/bildiğini sanan adam var. Bunun yerine daha güncel teknolojilerle uğraşmanızı tavsiye ederim. Özellikle NodeJS'e önem verin, aranan eleman olun. Bilen az, arza talep sunacak adam yok.
  • 02-06-2014, 17:40:32
    #17
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu saatten sonra PHP öğrenmek bana pek mantıklı gelmiyor. Çünkü çok fazla bilen/bildiğini sanan adam var. Bunun yerine daha güncel teknolojilerle uğraşmanızı tavsiye ederim. Özellikle NodeJS'e önem verin, aranan eleman olun. Bilen az, arza talep sunacak adam yok.
    Kesinlikle, sık kullanılanlara ekledim hocam. En kısa sürede araştırmayı düşünüyorum. İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.