Hocam bu saatten sonra PHP öğrenmek bana pek mantıklı gelmiyor. Çünkü çok fazla bilen/bildiğini sanan adam var. Bunun yerine daha güncel teknolojilerle uğraşmanızı tavsiye ederim. Özellikle NodeJS'e önem verin, aranan eleman olun. Bilen az, arza talep sunacak adam yok.