Vay be bu kadar şey yapip okul okumaniz taktiresayan bence çok parcali olmak yerine bir konuya yönelim derim okuldan mezun olunca hic bisi bilmesenizde biraz torpille diplomaniz ile ise gidersiniz tek konuya yönelim tek kanala gücünüzü aktarin mugakfak olacaksiniz
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi