Hocam bu saatten sonra PHP öğrenmek bana pek mantıklı gelmiyor. Çünkü çok fazla bilen/bildiğini sanan adam var. Bunun yerine daha güncel teknolojilerle uğraşmanızı tavsiye ederim. Özellikle NodeJS'e önem verin, aranan eleman olun. Bilen az, arza talep sunacak adam yok.

Kesinlikle, sık kullanılanlara ekledim hocam. En kısa sürede araştırmayı düşünüyorum. İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.