• 26-05-2014, 23:31:50
    #10
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.supplementler.com/urun/dy...te-2275-gr-777

    bunu tavsiye ederim ben yeni aldım tadı güzel, etkisi büyük.
    iso 100 candır yaaaa :d en kısa zamanda bunu deniycem bakalım var mı amino tavsiyenn _?
  • 26-05-2014, 23:33:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iso 100 candır yaaaa :d en kısa zamanda bunu deniycem bakalım var mı amino tavsiyenn _?
    protein hariç kullanmıyorum o yüzden tavsiye vermem yanlış olur gerçi sabah kahvaltılarımı düzgün yapsam bunuda kullanmam ama neyse hiç yoktan çilekli su içiyorum
  • 26-05-2014, 23:34:28
    #12
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iso 100 candır yaaaa :d en kısa zamanda bunu deniycem bakalım var mı amino tavsiyenn _?
    üniversal 2700 aldım yutamadım. daha sonra üniversal atomic 7 aldım toz olan amino asit. onu kullandım bitirdim profesyonel olarak yapmadığım için bu sporu, beklentimi karşıladı. Ama hapların boyu sorun olmazsa kesinlikle üniversal 2700 400 veya 300 tablet.
  • 26-05-2014, 23:34:43
    #13
    cok kullanılan bır sıtedır, sıkıntı cıkmaz
  • 26-05-2014, 23:36:09
    #14
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversal 2700 aldım yutamadım. daha sonra üniversal atomic 7 aldım toz olan amino asit. onu kullandım bitirdim profesyonel olarak yapmadığım için bu sporu, beklentimi karşıladı. Ama hapların boyu sorun olmazsa kesinlikle üniversal 2700 400 veya 300 tablet.
    weider 3050 dusunuyom bakalım olmadı degerlendırırz bunuda bi
  • 26-05-2014, 23:48:27
    #15
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    weider 3050 dusunuyom bakalım olmadı degerlendırırz bunuda bi
    Aslında 2. ürüne gerek yok. Benim altın kuralımı açıklayım. haftanın 3 yada 4 günü spronu kardiyo ile birlikte aksatmadan yapıp uykuna dikkat ediyorsan. Alkolu sigaraya hiç değinmeden geçiyorum. Beslenmeye dikkat edeceksin.

    Tuz vucut da ödem yapıyor şişkinlik oluyor şekeri tutuyor,kullanma.
    Şeker kesinlike günde yarım küp bile çayına kahvene atma.
    Yağlı yiyeceklerden kaçınmaya bak.
    Vucut ortaya çıkartacam baklavam olsun diyorsan günlük 120 gr protein alman lazım en az. Biz 4 yumurta yiyoruz sabahları 25 gr 28 gr proteion zor alıyoruz. Akşamlarıda yağsız sütünü içip ara öğünlerde sossuz kuru yemiş yada meyvelerini yiyip. Haftanın her günü balık,tavuk, et üçünden birini tüketirsen. Protein tozundan da 30gr alsn. Olay bitiyor.

    Bunla birlikte protein oranı yüksek yağsız karbonhidratsız toz bul Muscletech veya Weider markalar tanımış büyük firmalardır. 2. bir ek ürüne gerek yok. Beslenmeye çok dikkat edeceksin, kurabiyeler, tatlılar, kızartmalar, sakat etler, hazır meyve suları, meyveli sodalar, kola,vs. En önemlisi beyaz ekmek.

    Fazla değil 1 ay şunlara dikkat et sonra sonucunu görünce kendinde şaşıracaksın.
  • 26-05-2014, 23:53:13
    #16
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında 2. ürüne gerek yok. Benim altın kuralımı açıklayım. haftanın 3 yada 4 günü spronu kardiyo ile birlikte aksatmadan yapıp uykuna dikkat ediyorsan. Alkolu sigaraya hiç değinmeden geçiyorum. Beslenmeye dikkat edeceksin.

    Tuz vucut da ödem yapıyor şişkinlik oluyor şekeri tutuyor,kullanma.
    Şeker kesinlike günde yarım küp bile çayına kahvene atma.
    Yağlı yiyeceklerden kaçınmaya bak.
    Vucut ortaya çıkartacam baklavam olsun diyorsan günlük 120 gr protein alman lazım en az. Biz 4 yumurta yiyoruz sabahları 25 gr 28 gr proteion zor alıyoruz. Akşamlarıda yağsız sütünü içip ara öğünlerde sossuz kuru yemiş yada meyvelerini yiyip. Haftanın her günü balık,tavuk, et üçünden birini tüketirsen. Protein tozundan da 30gr alsn. Olay bitiyor.

    Bunla birlikte protein oranı yüksek yağsız karbonhidratsız toz bul Muscletech veya Weider markalar tanımış büyük firmalardır. 2. bir ek ürüne gerek yok. Beslenmeye çok dikkat edeceksin, kurabiyeler, tatlılar, kızartmalar, sakat etler, hazır meyve suları, meyveli sodalar, kola,vs. En önemlisi beyaz ekmek.

    Fazla değil 1 ay şunlara dikkat et sonra sonucunu görünce kendinde şaşıracaksın.
    tavsiyeler için tesekkurler. ben 9 aydır ugrasıyorum liko almak için ugrasıyorum. karbonhidrat+ protein beraber kullanıyorum malesef uyku duzenım yok bı ara guzeldı 11-12 gibi yatıyodum sımdı yıne 2-3-4 aldı basını gıdıyo yaz geldıkce. bakalım yazın napcaz. sabahları 2-3 yumurta yemeye calsıyom sonumuz hayır olsun ugrascaz artık şekle girip kilo almaya
  • 26-05-2014, 23:59:35
    #17
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyeler için tesekkurler. ben 9 aydır ugrasıyorum liko almak için ugrasıyorum. karbonhidrat+ protein beraber kullanıyorum malesef uyku duzenım yok bı ara guzeldı 11-12 gibi yatıyodum sımdı yıne 2-3-4 aldı basını gıdıyo yaz geldıkce. bakalım yazın napcaz. sabahları 2-3 yumurta yemeye calsıyom sonumuz hayır olsun ugrascaz artık şekle girip kilo almaya
    Anladım en başta anlasaydım ona göre yazardım. Senin bulk dönemindesin, hacim kazanacaksın önce ona göre kendine beslenme programı yapman lazım. Sağlam yiyeceksin, sık sık bulgar pilavı ve lapa yiyecekler makarna vs. daha fazla protein alman lazım. benim yukarı da yazdıklarım benim gibi definasyon dönemindekiler için.

    Şu makaleyi de baştan sona okumanı isterim. http://www.bodyforumtr.com/threads/m...yenmeli.51253/

    Edit: hardline 3dmatrix protein iştah kesme gibi bir durumu var. bir kaç kişi öyle söyledi onu almanı tavsiye etmem.
  • 27-05-2014, 00:02:09
    #18
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım en başta anlasaydım ona göre yazardım. Senin bulk dönemindesin, hacim kazanacaksın önce ona göre kendine beslenme programı yapman lazım. Sağlam yiyeceksin, sık sık bulgar pilavı ve lapa yiyecekler makarna vs. daha fazla protein alman lazım. benim yukarı da yazdıklarım benim gibi definasyon dönemindekiler için.

    Şu makaleyi de baştan sona okumanı isterim. http://www.bodyforumtr.com/threads/m...yenmeli.51253/
    bılıyorum hocam çok degıl 9. ayımdayım ama hiç olmazda neyin ne oldugunu bılıyom az cok. zaten pilav tavuk yemekten kanatlarım çıkcak artık bakalım yavas yavas ilerliyoz oldgu kadar