CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iso 100 candır yaaaa :d en kısa zamanda bunu deniycem bakalım var mı amino tavsiyenn _?
protein hariç kullanmıyorum o yüzden tavsiye vermem yanlış olur gerçi sabah kahvaltılarımı düzgün yapsam bunuda kullanmam ama neyse hiç yoktan çilekli su içiyorum