CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiyeler için tesekkurler. ben 9 aydır ugrasıyorum liko almak için ugrasıyorum. karbonhidrat+ protein beraber kullanıyorum malesef uyku duzenım yok bı ara guzeldı 11-12 gibi yatıyodum sımdı yıne 2-3-4 aldı basını gıdıyo yaz geldıkce. bakalım yazın napcaz. sabahları 2-3 yumurta yemeye calsıyom sonumuz hayır olsun ugrascaz artık şekle girip kilo almaya
Anladım en başta anlasaydım ona göre yazardım. Senin bulk dönemindesin, hacim kazanacaksın önce ona göre kendine beslenme programı yapman lazım. Sağlam yiyeceksin, sık sık bulgar pilavı ve lapa yiyecekler makarna vs. daha fazla protein alman lazım. benim yukarı da yazdıklarım benim gibi definasyon dönemindekiler için.

Şu makaleyi de baştan sona okumanı isterim. http://www.bodyforumtr.com/threads/m...yenmeli.51253/

Edit: hardline 3dmatrix protein iştah kesme gibi bir durumu var. bir kaç kişi öyle söyledi onu almanı tavsiye etmem.