• 20-05-2014, 05:02:22
    #10
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vidalı olanindan yaptir bir doğan şahin parası harcarsın ama sapa sağlam olur bol bol kola iç sonra mide kanseri olma dışında dondurmayı ısırarak bile yersin beyin umması geçirmeye son
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tel taktırmak için hiçbir zaman geç değildir, öncelikle iyi bir doktorla tel için görüşmenizi öneririm, küçük yaşlarda tel takmak daha kısa sürede düzeltme sağlarken yaş ilerlediğinde teli yıllarca takman gerekebilir ancak kesinlikle sağlam dişlerinizi kötü görünüyor diye çektirip implant vs yaptırmaya kalkmayın.

    Hiçbir şey kendi dişinizden daha iyi olamaz.
    Hayko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmpant diş çarpıklığı için çözüm olmamalı. Olmayan dişler için yapılabilecek bir işlem bence. Kız arkadaşım yaptırdı oldukça da ciddi bir operasyon.

    Bu arada yaşınız kaç bilmiyorum fakat 25 yaşında arkadaşım var 5 ay önce tel tedavisine başladı.

    İmplant vs ne olursa olsun kendi dişinizin yerini tutmuyor bunu çok net söyleyebilirim.
    Yas oldu 30 benim dusuncem yari implant yari tel tedavisi tarzi bisi sureyi hizlandirmak acisindan... dogan sahin parasi muhim degil kazancim guzel allaha sukurler olsun... cevrenizde bu tarz bir islem yaptirmis arkadasiniz varmi ?
  • 20-05-2014, 20:26:20
    #11
    - Tel dediğiniz yani ortodonti tedavisi 2yıl diyenlere inanma en az 3-3bucuk sene sürer. Orjinal dişleriniz olur ama baya zaman alır ve sıkıntılı bi süreç

    - implantta kısa süreli ama dişleriniz kendi dişiniz olmaz.

    Bence diş kaplama yaptırmayı bi araştırın. dişlerden bi miktar keserek yapılan estetik operasyon
  • 20-05-2014, 21:51:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Diş düzeltme tıptaki adıyla Ortodontik tedavi her yaştan insana uygulanabilmektedir. İmplant diş eksikliklerinde kullanılan bir yöntemdir.Sarıyer Ortodonti Kliniğini tavsiye ederim size.Mustafa bey ve eşi Aydan hanım bu konuda gerçekten iyidir ve sizin istediğiniz hızlı ortodontik tedavi için kullandıkları bir ekipmanda var tedavi süresini kısaltıyor. İnternet sitelerine bakabilirsiniz Sarıyer Ortodonti
  • 21-05-2014, 03:48:50
    #13
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Tel dediğiniz yani ortodonti tedavisi 2yıl diyenlere inanma en az 3-3bucuk sene sürer. Orjinal dişleriniz olur ama baya zaman alır ve sıkıntılı bi süreç

    - implantta kısa süreli ama dişleriniz kendi dişiniz olmaz.

    Bence diş kaplama yaptırmayı bi araştırın. dişlerden bi miktar keserek yapılan estetik operasyon
    3.5 yıl biraz abartı olmuş. Ucuza kaçarsanız süre uzayabilir..

    Bende 1 -2 ay sonra taktırmayı düşünüyorum , baya zorlu olucak..
  • 21-05-2014, 04:02:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    implant konusunda özellikle vidalı olanın çok sakıncalı olduğunu hatta bazı avrupa ülkelerinde ve amerikanın bazı eyaletlerinde yasak olduğunu duymuştum. Özellikle bunun için yurt dışından ülkemize implant yapmaya geliyor bazı hastalar.
  • 21-05-2014, 12:49:33
    #15
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 yıl biraz abartı olmuş. Ucuza kaçarsanız süre uzayabilir..

    Bende 1 -2 ay sonra taktırmayı düşünüyorum , baya zorlu olucak..
    1.5 yıl denilip 5.5 yıl takan birine abartı olmuş deme hocam

    ucuza kaçmaylada alakası yok. Belki 50 kişiyle tanıştım 2bucuk 3 yıldan aşağı takan görmedim. Ki hep 20 civarı yaştaki arkadaşlarımdı.

    Bildiğim kadarıyla yaş ilerleyince de tedavi süresi uzuyor. Hatta bir çok yer belli bi yaş üstünü kabul etmiyor bile.
  • 21-05-2014, 15:22:11
    #16
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıl denilip 5.5 yıl takan birine abartı olmuş deme hocam

    ucuza kaçmaylada alakası yok. Belki 50 kişiyle tanıştım 2bucuk 3 yıldan aşağı takan görmedim. Ki hep 20 civarı yaştaki arkadaşlarımdı.

    Bildiğim kadarıyla yaş ilerleyince de tedavi süresi uzuyor. Hatta bir çok yer belli bi yaş üstünü kabul etmiyor bile.
    teklonoji ilerliyor. Gidip 10 yıl önceki telleri taktırırsanız .. tabiki 5 yıl sürer
    1 Yıl önce burun estetiği oldum , normal şartlarda 1-2 ay şiş , mor gezmem gerekirken . Sadee 2-3 gün sürdü..

    http://www.aksam.com.tr/yasam/saglik...e/haber-181085

    Doktoru ve Diş telini araştırmak gerekiyor. Doktorlar teli hep geç çıkarmak ister. Ne kadar geç okadar para.
  • 21-05-2014, 15:25:16
    #17
    http://forum.donanimhaber.com/m_28582064/mpage_5/tm.htm Konu var ve istanbulda iseniz ADNAN beyi tavsiye ederim hem doktor olarak hemde insan olarak istersen cep telini PM den verebilirim.
  • 21-05-2014, 15:28:19
    #18
    Diş teli var bende, ilkte çok zor olur taktırdıktan sonra hiç birşey yiyemezsin falan dediler. Taktırdıktan sonra pek sıkıntı yaşamadım. Dişlerde bastırınca acı var ama azı dişleriyle falan sıkıntısız yemek yiyorum. İlk hafta garip geliyor sonra varlığı yokluğu fark edilmiyor.

    Ben 18 oldum, biraz geç mi kaldım diyince doktorum 50 yaş üstü hastalarım var demişti. Kendisi Ankara'da çalışıyor. Çarşamba'ları İstanbul'a geliyor.