gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.5 yıl biraz abartı olmuş. Ucuza kaçarsanız süre uzayabilir..

Bende 1 -2 ay sonra taktırmayı düşünüyorum , baya zorlu olucak..
1.5 yıl denilip 5.5 yıl takan birine abartı olmuş deme hocam

ucuza kaçmaylada alakası yok. Belki 50 kişiyle tanıştım 2bucuk 3 yıldan aşağı takan görmedim. Ki hep 20 civarı yaştaki arkadaşlarımdı.

Bildiğim kadarıyla yaş ilerleyince de tedavi süresi uzuyor. Hatta bir çok yer belli bi yaş üstünü kabul etmiyor bile.