1.5 yıl denilip 5.5 yıl takan birine abartı olmuş deme hocam
ucuza kaçmaylada alakası yok. Belki 50 kişiyle tanıştım 2bucuk 3 yıldan aşağı takan görmedim. Ki hep 20 civarı yaştaki arkadaşlarımdı.
Bildiğim kadarıyla yaş ilerleyince de tedavi süresi uzuyor. Hatta bir çok yer belli bi yaş üstünü kabul etmiyor bile.
teklonoji ilerliyor. Gidip 10 yıl önceki telleri taktırırsanız .. tabiki 5 yıl sürer

1 Yıl önce burun estetiği oldum , normal şartlarda 1-2 ay şiş , mor gezmem gerekirken . Sadee 2-3 gün sürdü..
http://www.aksam.com.tr/yasam/saglik...e/haber-181085
Doktoru ve Diş telini araştırmak gerekiyor. Doktorlar teli hep geç çıkarmak ister. Ne kadar geç okadar para.