Diş teli var bende, ilkte çok zor olur taktırdıktan sonra hiç birşey yiyemezsin falan dediler. Taktırdıktan sonra pek sıkıntı yaşamadım. Dişlerde bastırınca acı var ama azı dişleriyle falan sıkıntısız yemek yiyorum. İlk hafta garip geliyor sonra varlığı yokluğu fark edilmiyor.

Ben 18 oldum, biraz geç mi kaldım diyince doktorum 50 yaş üstü hastalarım var demişti. Kendisi Ankara'da çalışıyor. Çarşamba'ları İstanbul'a geliyor.