• 24-04-2014, 14:57:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar güzel tavsiye edebileceiğiniz gerçekten ETKİLİ iştah şrubu hapı veya bitkisel vs herhangi birşey varmı? Aşırı iştahsızım bütün gün hiç birşey yemesem açıktım yemek yiyeyim demem aklıma gelmez hiç.Hele sabahları yicek birşey görünce kokusunu duyunca midem bulanıyor,Çok iştahsızım..İştah için bir çok şey denedim ama nafile laf olsun post olsun diye değilde gerçekten etkili önerebileceiğiniz birşey varmı? Teşekkürler şimdiden.
  • 25-04-2014, 19:55:23
    #2
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar güzel tavsiye edebileceiğiniz gerçekten ETKİLİ iştah şrubu hapı veya bitkisel vs herhangi birşey varmı? Aşırı iştahsızım bütün gün hiç birşey yemesem açıktım yemek yiyeyim demem aklıma gelmez hiç.Hele sabahları yicek birşey görünce kokusunu duyunca midem bulanıyor,Çok iştahsızım..İştah için bir çok şey denedim ama nafile laf olsun post olsun diye değilde gerçekten etkili önerebileceiğiniz birşey varmı? Teşekkürler şimdiden.
    Geçen sene bendede vardı aynı durum. Bitkisel karışımları fılan denedım tatları cok ıgrenc oluyo genelde ve bi etkisininde oldugunu dusunmuyorum psikolojik olarak 1 2 hafta yiyosun bişeyler sonra yine eskisi gibi. Dogal yollardan en etkili ve kesın çözümü spor yapmak. Bi spor salonuna yazılarak hem sağlıklı bir şekilde sporunu yaparsın hemde otomatikman orada harcadagın enerji ile acıkmış olursun ve yemeye baslarsın.
  • 25-04-2014, 20:20:17
    #3
    Hiçbir ilaç spor kadar etkili değildir, spor yapmaya başla bak nasıl kilo alıyorsun.Spor yaparken enerjini 2 - 3 katlamak için enerji içeren yiyecekleri araştır onları yemeye başla daha sonra spora başla hem vucududa toparlarsın zinde kalırsın
  • 25-04-2014, 20:22:14
    #4
    roadscrat arkadaşa katılıyorum. Kesinlikle bu gibi sorunları ilaçla aşabileceğinizi düşünmeyin. Emin olun ki o ilaçların siz tek yararı psikolojik olarak rahatlamanız olacaktır. En güzeli spor yapın ve doğal gıdaları tüketmeyi deneyin. Geçmiş olsun...
  • 25-04-2014, 20:40:49
    #5
    Dostum bizzat kendim denedim. "supradyn" Bunun hapını al, günde bir tane kullan. Vitamin ilacıdır ama "B vitamini" içerdiğinden dehşet derecede iştah yapar. Ben de hiçbirşey yiyemiyordum. Bu hapı kullanmaya başladım bir kaç hafta sonra önüme ne gelirse yer oldum. Yemekten 1-2 saat sonra tekrar acıkıyordum. Bir iki ay kullan sonra bırak. Zaten o zamana kadar miden büyümüş olur kendiliğinden yersin.

    İnternette araştır zaten ne kadar iştah yaptığını görürsün. Milllet anlatmış.
  • 25-04-2014, 20:43:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Doktora git hocam. Belki başka bir sebebi vardır.