roadscrat arkadaşa katılıyorum. Kesinlikle bu gibi sorunları ilaçla aşabileceğinizi düşünmeyin. Emin olun ki o ilaçların siz tek yararı psikolojik olarak rahatlamanız olacaktır. En güzeli spor yapın ve doğal gıdaları tüketmeyi deneyin. Geçmiş olsun...