Dostum bizzat kendim denedim. "supradyn" Bunun hapını al, günde bir tane kullan. Vitamin ilacıdır ama "B vitamini" içerdiğinden dehşet derecede iştah yapar. Ben de hiçbirşey yiyemiyordum. Bu hapı kullanmaya başladım bir kaç hafta sonra önüme ne gelirse yer oldum. Yemekten 1-2 saat sonra tekrar acıkıyordum. Bir iki ay kullan sonra bırak. Zaten o zamana kadar miden büyümüş olur kendiliğinden yersin.
İnternette araştır zaten ne kadar iştah yaptığını görürsün. Milllet anlatmış.