• 21-03-2014, 20:53:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar dikkat ediyorum o kadar konu açılıyor r10'da hatta kendi konularımdan anladım kadarıyla örnek bir konu açıyorsunuz

    Eleman arıyor şu şu özelliklerde diye peki neden konunun altına yazmak yerine neden hemen özelden pm atıyorsunuz veya neden atıyorlar?
  • 21-03-2014, 21:55:48
    #2
    belki işe çok ihtiyacı var ve özel sebepleri vardır normal konu altında yazamayacağı ve iş verenin bilmesini isteyeceği olamazmı?
  • 21-03-2014, 22:45:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HeReTiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki işe çok ihtiyacı var ve özel sebepleri vardır normal konu altında yazamayacağı ve iş verenin bilmesini isteyeceği olamazmı?

    Hocam İş verilen ve işin detayı belli pm atıldı demesi bile bu kadar zormudur?
  • 21-03-2014, 22:47:12
    #4
    başkalarının bilmesini istemediği bir öneri sunuyordurlar, herkesin başına gelebilecek şeyler.
  • 21-03-2014, 23:35:43
    #5
    Teklif sunuyor olabilir, konu altında yazılmayacak şeyler olabilir, gizlilik gerekiyor olabilir.

    Konu altında muhabbet mi etsinler hocam ?

    Herkes için önemli demişsiniz bunun neresi kimin için önemli ?
  • 22-03-2014, 02:18:02
    #6
    Bu kadar takılmayın.
  • 23-03-2014, 11:04:09
    #7
    Eğer pm atılması hoşuna gidilmiyorsam pm atana dönüş yapılmayacak yazın


    Hesap Makinesi'nden Br(tan90)n ile Yollanmıştır.