Merhabalar arkadaşlar dikkat ediyorum o kadar konu açılıyor r10'da hatta kendi konularımdan anladım kadarıyla örnek bir konu açıyorsunuz
Eleman arıyor şu şu özelliklerde diye peki neden konunun altına yazmak yerine neden hemen özelden pm atıyorsunuz veya neden atıyorlar?
Herkes için önemli...
6
●449
- 21-03-2014, 22:45:30Üyeliği durdurulduHeReTiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam İş verilen ve işin detayı belli pm atıldı demesi bile bu kadar zormudur?