HeReTiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki işe çok ihtiyacı var ve özel sebepleri vardır normal konu altında yazamayacağı ve iş verenin bilmesini isteyeceği olamazmı?

Hocam İş verilen ve işin detayı belli pm atıldı demesi bile bu kadar zormudur?