Teklif sunuyor olabilir, konu altında yazılmayacak şeyler olabilir, gizlilik gerekiyor olabilir.

Konu altında muhabbet mi etsinler hocam ?

Herkes için önemli demişsiniz bunun neresi kimin için önemli ?