Merhabalar arkadaşlar dikkat ediyorum o kadar konu açılıyor r10'da hatta kendi konularımdan anladım kadarıyla örnek bir konu açıyorsunuz

Eleman arıyor şu şu özelliklerde diye peki neden konunun altına yazmak yerine neden hemen özelden pm atıyorsunuz veya neden atıyorlar?