• 14-03-2014, 21:58:01
    #10
    ilk hafta kondisyon yüklemesi yapılması lazım. 10 km birşey değil hiç koşmamış bile olsan 1 haftada koşulur günlere bölünüp zor birşey değil ilk hafta yükleme ikinci hafta her gün 1.4 km koş hızı 9 dan (koşu bandı seviyesi) aşağı olmasın
  • 14-03-2014, 22:04:47
    #11
    Haftalik duzenli olarak hali saha ya gidiyoruz benimde bir an once spora baslamam lazim hergun yarn yarin diye erteliyorum biran once baslamak lazim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-03-2014, 02:22:32
    #12
    Acil işiniz olmadıkça,
    20-30dk'lık mesafeleri araç ile değilde,
    yürüyerek geçirseniz bile çok etkilidir gün içerisinde, yürümeyi çok seven biri olarak istanbul avrupa yakasında oturanlar bilirler, okmeydanı-şişli-taksim arasını her hafta yürümeye gayret ederim.
  • 15-03-2014, 02:37:39
    #13
    10 kmyi kaç dkda kosacakainiz.herşey beyinde ve vücudunda biter.haftada 4 gün aksam saatlerinde 15 dkda 2400 m koşmaya calis yeter.hakemim bunları yapiorum sikinti yok.
  • 15-03-2014, 02:42:55
    #14
    Yapabildiğinizce hafif tempo ile başlayınız ve zamanla temponuzu arttırınız. Isınma hareketlerini, açma germe hareketlerini yapmayı unutmayınız.. Örneğin;

    2 hafta = %30 tempo
    2 hafta = %35 tempo
    2 hafta = %40 tempo
    2 hafta = %45 tempo

    Ama maksimum %50 tempo ile koşunuz..