Düzenli olarak koşan var mı?
13
●1.079
- 14-03-2014, 21:58:01ilk hafta kondisyon yüklemesi yapılması lazım. 10 km birşey değil hiç koşmamış bile olsan 1 haftada koşulur günlere bölünüp zor birşey değil ilk hafta yükleme ikinci hafta her gün 1.4 km koş hızı 9 dan (koşu bandı seviyesi) aşağı olmasın
- 15-03-2014, 02:37:3910 kmyi kaç dkda kosacakainiz.herşey beyinde ve vücudunda biter.haftada 4 gün aksam saatlerinde 15 dkda 2400 m koşmaya calis yeter.hakemim bunları yapiorum sikinti yok.
- 15-03-2014, 02:42:55Yapabildiğinizce hafif tempo ile başlayınız ve zamanla temponuzu arttırınız. Isınma hareketlerini, açma germe hareketlerini yapmayı unutmayınız.. Örneğin;
2 hafta = %30 tempo
2 hafta = %35 tempo
2 hafta = %40 tempo
2 hafta = %45 tempo
Ama maksimum %50 tempo ile koşunuz..
