Arkadaşlar 30 dakika önce internette fena bir yavaşlık meydana geldi.
Bu durumu yaşayan varmı ?
TTNET 'te Yavaşlık mı var ?
113
●5.180
- 05-03-2014, 18:27:42Biz kendi sitemize bile giremiyoruz, R10 nasıl açılıyor hayretZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle