• 05-03-2014, 18:22:10
    #1
    Arkadaşlar 30 dakika önce internette fena bir yavaşlık meydana geldi.

    Bu durumu yaşayan varmı ?
  • 05-03-2014, 18:23:40
    #2
    Çogu web sitesi açılmıyor çogu datacenter açılmıyor Bir çöküş var galiba

    Superonline internetim = mynet.com bile açılmıyor
  • 05-03-2014, 18:24:59
    #4
    TTnetin kulakları çınlıyordur.
  • 05-03-2014, 18:25:00
    #5
    Kaç gündür googleye giremiyorduk şikayet ediyordum artık hiç bir yere giremez oldum. Açtığım siteler dışında geri kalanlara erişim hiç yok ben böyle bir rezillik görmedim
  • 05-03-2014, 18:27:42
    #6
    ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gündür googleye giremiyorduk şikayet ediyordum artık hiç bir yere giremez oldum. Açtığım siteler dışında geri kalanlara erişim hiç yok ben böyle bir rezillik görmedim
    Biz kendi sitemize bile giremiyoruz, R10 nasıl açılıyor hayret
  • 05-03-2014, 18:28:27
    #7
    Kapımıza sürekli ttnet in fiber interneti satmaya çalışan insanlar geliyordu 6. gelişlerinde artık dayanamadım ve kovmak durumunda kaldım. Bana sorarsanız fiber internet satmak adına yapılan şeyler bunlar.
  • 05-03-2014, 18:32:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl sövüyorum nasıl sövüyorum. İş güç zamanı yaptıklarına bak terbiyesizlerin. Gelde isyan etme. Sata sata herşeyi oyuncak ettiler , yaşanılmaz bir ülke haline geldik. Lanet olsun herşeye.
  • 05-03-2014, 18:33:35
    #9
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kendi sitemize bile giremiyoruz, R10 nasıl açılıyor hayret
    Şuanda düzeldi